Mi

S.N.
(Traducion de la definicion en sul dicionari catalan)
|| 1. Pronòm personal de la prima persona singolar, que 'l correspond a qui que 'l parla, al sobjet primari.
|| 2. Forma fòrta de l'acusativ del pronòm personal "mi".

Etimologia:
Del latin me, medem significad.

Prononça:
· OccidentalAFI [mi]
· Oriental, lodexan: AFI [me]
· novarés: AFI [mɛ]

Tabella pronominal:
Sobjet singolar primari: Mi.
Sobjet singolar segondari: Ti.
Sobjet singolar terçari (mascolin o neutre): Lu, Ell.
Sobjet singolar terçari (femenin): Lé, Ella.
Sobjet plural primari: Noî, Nun, Noaltre.
Sobjet plural segondari: Voî, Voaltre.
Sobjet plural terçari (mascolin o neutre): Lor, Eîl.
Sobjet plural terçari (femenin): Lore, Elle.

Variaînt gràfique stòrique:
Mì, Mé, Me, Mè.

Traducion:
Italian: Io, Me; Occitan: Ieu; Catalan: Jo, Mi; Francés: Je, Moi; Castilhan: Yo, Mí; Portugués: Eu, Mim; Rumén: Eu, Mine; Inglés: I, Me.

Nessun commento:

Posta un commento

Inxubéss quí el tò messaj